Shoppat lite sommarnyheter ❤

Hej på er!

Det gick jättebra att träffa Den Blivandes kusin och hennes söte son. Dock blev jag kallad för tant Frida vilket minst sagt både kändes ovant och en aning.. ocharmigt. Fastän jag börjar ha extrem åldersnoja så är jag ju fortfarande "bara 21" och "tant Frida" får mig att tänka på en gammal tant med vitt permanentat hår som närmar sig 80, suck. Nåja, innan vi åkte för att hälsa på kusinen gick vi ut och åt lunch med sambons morföräldrar. Jag åt en supergod chiabatta med parmaskinka och brieost, mums. Därefter hann vi springa in i en galleria eftersom att jag var tvungen att köpa en ny mascara. Tur var väl det, för jag hann köpa en hel del på den korta stunden :-).

Jag hittade fyra jättefina underklädesset och ett svart bikiniset på Triumph. Sedan fyndade jag ett par svarta espadrillos på HM för ynka 149 kronor. I all hast hade jag visst plockat på mig fyra tunikor och lite smink också ;-). Kul med ytterligare lite vårnyheter i garderoben, nu måste jag bara se till att bereda plats för det nya ❤.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0