Utmanad

Fick denna utmaning av Therese och sänder den vidare till alla er som känner er manande. Glöm inte att skriva en kommentar om ni antar utmaningen, så att jag sedan kan gå in och spinka på era svar :-)

3 saker som alltid finns i min/mitt :

Kylskåp: halloumi, minimjölk & oliver
Frys: frusna bär, kyckling & bröd
Skafferi:
kaffe, riskakor & musli
Handväska: filofax, visitkort & mobil
Sminkväska: mineralpuder, mascara, läppglans
Badrumshylla/skåp: hudvård, parfym & deo
Förråd: Ikea-saker, flyttkartonger & vinterskor
Hjärna: familj, jobb & framtid
Jackficka: nycklar, tuggumi & läppglans
Kryddskåp: salt, peppar & piffi
Barskåp: rött vin, vitt vin & kahlua

Kommentarer
Postat av: jessi

kul läsning! jag har också frusna bär, det är perfekt att ta fram till vaniljyoughurt som mellanmål!



ha det så gott sötnosen!

2009-05-13 @ 17:54:24
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0