Älskade, älskade fredag

Morrn morrn,

Jag tror att jag fallit offer för svinis. I och för sig inbillar jag väl mig detta var och varannan dag, men just vid det här tillfället så känns det så annorlunda. Halsen ömmar, näsan rinner, ögonen svider och lederna värker inom loppet av två timmar. Nåja, jag har lidit av en sjukdom som jag kallar "fredagssjukan" i flera år. Särkilt under skoltiden. "Fredagssjukan" innebar att man alltid drog på sig en plötslig, mystisk sjukdom i slutet av veckan så att man var tvungen att ta en längre helg. Så, det kanske är "fredagssjukan" som är och spökar igen.. ;-).

Nu är det prick sju timmar kvar till att helgen är ett faktum och jag L Ä N G T A R mer än någonsin tidigare. Bästaste Malin kommer över på en flaska vin i eftermiddag och jag har så mycket att prata om. Hennes öron kommer att blöda innan hon lyckas lämna min lägenhet för att påbörja myskvällen med hennes sambo.

Nåja, nu ska jag jobba järnet så att resten av eftermiddagen kan fortskrida i ett lugnt och skönt tempo.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe, känner igen det där med fredagssjukan, jag brukar dock få denna sjuka på torsdagar ;)

Vi var och vaccinerade oss häromdagen och börjar känna alla möjliga olika biverkningar haha

2009-11-20 @ 09:56:13
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha.. du jag känner likadant har laddat upp med mkt prat :D

2009-11-20 @ 10:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0