JAAAA!


Vår redovisningsekonom har varit ute och hjälp mig att stämma av bokföringen för det tredje kvartalet. Ända sedan tredje kvartalets räkneperiod startade i juli så har jag bävat inför den här dagen i form av en rejäl panikångest. Jag har sovit dåligt på nätterna, varit irriterad och gått runt i bokföringstankar och skräck över vad som händer om jag gjort många felaktiga bokföringar.

Det tog ungefär fem minuter för henne att konstatera att bokföringen såg mycket bra ut och att samtliga saker var gjorda på ett korrekt sätt. Nu är det som om alla mina bekymmer och problem plötsligt löst sig i en och samma vända. På något sätt känns det som att om jag klarar av att lära mig bokföring genom några korta halvdagar med ekonomer, några självläsningsböcker och en hel del studerande på egen hand så kan jag banne mig klara av vad som än kommer i min väg. Nu har jag energi och motivation till tusen, bring it on! 

Kommentarer
Postat av: Therese

kul :) får anlita dig sen då :p hihi

2009-11-12 @ 16:38:23
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0