Snart är det dags för fredagsmyyys

Arbetsveckan lider mot sitt slut och för min del är det bara drygt femton minuter kvar innan det är dags att kasta på sig dunjackan och sätta sig i den motorvärmda bilen mot Umeå igen. Det känns som att det har varit en låång och hård vecka vilket givetvis gör att helgen känns om möjligt ännu mer uppskattad.

Jag ska i alla fall starta helgen på bästa sätt genom att besöka en god vän för en snabbfika. Sedan blir det filmkväll med några bekanta. Vi ska ha en något försenad skräckkväll och då kommer filmen "paranormal activity" att vara det som ger mig ståpäls i kväll (läs; gåshud). Jag ska också vara en riktig mönsterelev som ställer väckarklockan på nio i morgon bitti. Fick en aning ångest när jag insåg att halva november snart har gått och det innebär att det är mindre än två månader till tentan i Kemi A.. gulp.

Gosh, tänk om någon kunde ge mig ett naturvetar-plugg-huvud bara sådär. I stället fick min kära lillasyster alla de naturvetenskapliga & matematiska hjärncellerna. Vilken typ av hjärncell jag tilldelats har jag ännu inte kommit underfund med, men de kanske visar sig.. tids nog ;-).


Kommentarer
Postat av: Therese

min sambo såg den filmen för ngn dag sen, han sa att den var rätt så bra, fast inte så hemskt som alla sa:) själv så kollade jag på the proposal, är för klen för att kolla på skräckisar :)

2009-11-13 @ 16:02:48
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0