Tillbaka på ruta ett

Suck, halva lördagen spenderades på stan tillsammans med tre fjärdedelar av resterande umebor. Jag hade önskat att få komma hem med några välfyllda påsar med julklappar men istället blev det bara två påsar med kläder till mig och tre ICA-påsar med mat.

Jag hade i princip bestämt mig för att ge ett Wii till den tv-spelssamlande och fullkomligt spelgalna sambon, men innan jag väl slog på den stora trumman så försäkrade jag mig tidigare idag om att han verkligen ville ha detta. Till min stora förskräckelse verkar jag inte alls känna personen som jag delat säng med i snart tre år för uppenbarligen ville han inte alls ha detta eller den present som jag haft i åtanke som andrahandsval. Om det är för att jag är ouppmärksam eller för att han är oberäknelig vet jag inte, men helt plötsligt har jag julklappsångest.

Mina två säkra val var helt fel så jag är tillbaka på ruta ett igen, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0