Tisdag



God morgon,

Den här veckan innebär stress, stress och åter stress för min del. Jag är nämligen ensam på mitt jobb hela veckan och två försäljningar skall avslutas samt en momsrapport som skall lämnas in den 12:e. Nåväl, det är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Men jag startar dock dagen genom att skölja ner två två koppar kaffe, sen är jag mer eller mindre igång.

Tiden rusar iväg och dagarna avlöser varandra i rasande hastighet. Jag har tänkt att ta tag i saken och starta upp julklappsshoppingen redan i helgen. Det finns ingenting så skönt som att bara kunna njuta hela december månad utan att behöva känna av julstressen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för din snälla kommentar ♥. Det rullar på men grammatiken är svårare än jag trodde, minns inte så mycket från gymnasiet.. Men hoppas jag klarar det, huvudsaken är faktiskt bara att jag blir godkänd på kursen för jag måste ha ämnet för att vara behörig som lärare!



Kul med värderingen, kan vi inte få se lite mer bilder från ert hem? :-)



Stoor kram ♥

2009-11-10 @ 14:52:44
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Therese

vi är snart klara med julklapparna :) beställt mkt från mk, sjukt skönt =) har en julklappskväll den 29e på plaza, i samband med skyltsöndag ;) bara ett tips hihi ryggen känns lite bättre, är hemma på heltid nu. med mk går det sådär, har inte haft ngn ork alls senaste månaderna men börjar komma tillbaka på rätt spår nu. ett steg i taget ;)

2009-11-10 @ 15:28:07
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0