En fröjd för såväl öga som smaklök

Jag har suttit och laddat över den senaste månadens skörd av foton och ännu en gång slås jag över min lillasysters talang för matlagning och bakning. Inte för att skryta, men min lillasyster är verkligen en riktig pärla inom samtliga kategorier. När farmor fyllde 80 för några veckor sedan hade F tillbringat 8 timmar i köket fast beslutsam om att skapa en 3-vånings tårta av vit choklad, hallonmoussé och med dekoreration av syrliga frukter.

 

Av bilderna att döma förstår ni nog att hennes skapelse gjorde mer än succé både vad gäller utseende och smak. Det var nästan en skam att skära första biten och se tårtan sakta men säkert brytas ner till sista våningen.


Kommentarer
Postat av: jessie james

Jag jobbar som personligassistent, modell å värdinna :)

Annars är jag med darling å vovvarna. typ.

Har du kvar lill tjejen eller? :)

2009-10-05 @ 23:09:34
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0