God morgon tisdag!

God morgon,

Jag har haft en ganska god men kort natt. Sedan en dryg vecka tillbaka slukar vi True Blood-avsnitt som om vi vore totalt utsvultna. Hela det här mycket intensiva tittandet får mig att drömma vampyrdrömmar var och varannan natt. Jag drömmer om Bill, Sam och Tyra. Givetvis är det jag som intagit rollen som sockersöta Sookie.

I natt präglades mina fantasier dock inte av romantiskt putte-snutt, utan jag drömde rena och skära mardrömar. Jag har snurrat runt i sängkläderna, svettats och vaknat av och an. Dessutom har hela mardrömmen toppats av stressen jag känner inför bokföringen. Så vampyr- och verifikatsdrömmar är vad jag haft i huvudet sju timmar. Inte konstigt att jag vaknade upp och hade ömmande huvud ;-). Nåja, nu ska jag sluka min första kaffekopp, slänga på mig vinterjackan och sedan ut och skrapa bilrutor.

Kommentarer
Postat av: Therese

hur blev det, vann du tävlingen hos bobby?=)

2009-10-13 @ 11:05:48
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0