Happy halloween

Jag är uppe i ottan och sitter nu i köket med mina tre bokföringspärmar. Om det är någonting jag skulle kunna kallas för så är det Flitiga Frida. Nåja, mötet med redovisningsekonomen och momsredovisningen närmar sig med elefantkliv och har jag en gång i tiden sagt att jag skall hinna klart med en arbetsuppgift så ska jag banne mig också göra det.

 

Förutom allt som heter tråkigt jobb så bjuder den här lördagen på blandade aktiviteter så som middag med släktingar (läs; jag bjuder på middag), storstädning och utgång med tjejerna. Har inte riktigt bestämt mig vad jag ska bjuda på i kväll, men det får bli någon snabbt, enkelt och gott. Först igår kväll fick jag veta att släktingarna från nordligare breddgrader kommer på besök, så är det om man har en spontan familj.

 

Har laddat hela veckan inför kvällens utgång. Lösögonfransar, nagelförlängning och kvällens outfit är fixat, liksom alkoholen och sällskapet. För övrigt verkar detta års halloweenfirande större än vad det varit på många år! :-)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas du får en trevlig helg!



Kram!

2009-10-31 @ 10:22:38
URL: http://annielie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0