God morgon tisdag


God morgon tisdag,

Det var med stora möda jag slet mig ur sängen i morse. Snart börjar oktober och då går vi in i den evighetslånga gråzonen där man inte har någonting att se fram emot förrän när vår och sommar börjar ta vid. Nåväl, jag får försöka vara duktig och unna mig en hel del belöningar när plugget äntligen är slut och det normala livet återkommer. Då känns vintern inte lika jobbig.

I helgen har jag labb hela lördagen och på söndag är det två uppgifter som ska lämnas in. Så vecka 40 innebär ingenting annat än jobb, plugg och alldeles för lite sömn. Men jag har mitt mål och oavsett om jag så får slita upp mig själv ur sängen så är det värt det.

Jag längtar till denna arbetsdag lidit mot sitt slut. Då ska jag äta middag och sova hos mamsen och lillasyster. Det är alltid lika mysigt att åka förbi dem. För tillfället är jag mer familjekär är någonsin tidigare, så den är dagen blir utan tvekan veckans höjdpunkt ;-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0