I träningstagen!

Träningslinne från Casall

Snart är onsdagen avverkad och veckans två bästa arbetsdagar är på ingång. För min del ser resten av veckan ganska lugn och stillsam ut. Jag måste betala ut lönerna i morgon bitti, stämma av lite ärenden och boka in ett möte till på fredag. Annars är det ingenting som flaggats för högsta prioritet vilket är jätteskönt. Då kan jag slappna av och fokusera på mitt riktiga jag i stället.

Denna vecka är dock fullbokad från tidig morgon till sen kväll, vilket suger. Jag borde egentligen vika hän för Kemi A:s mycket ospännande värld och tillbringa varje ledig timme djupt nersjunken över boken. Nåväl, de kommande två helgerna får gå i studiernas tecken.. med undantag för vinkväll, hotellfrukost och tre inbokade gympass. Jag har äntligen letat min väg från soffans och tvn:s fördömda makt in till träningslokalerna. När jag, för kung och fosterland slet som ett djur på steppen såg jag äntligen sanningen i vitögat - jag har varit en godisätande soffpotatis något för länge. På fredag är det jag som springer ner på stan och inhandlar nya träningskläder och en matchande svett-handduk. Jag har alltid varit otroligt road av dem som svettas och torkar sig med stil! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0