Min första vinst?!

Startade upp datorn och läste rutinmässigt min mejl, lite bloggar och av en händelse slank jag in på Blondinbellas blogg och reagerade över det faktum att hon skrivit om kändisfrisören Bobbys tävling och att det fortfarande inte finns någon vinnare. Kommer på att jag faktiskt postat en kommentar och beskrivigt min tragiska hårhistoria med en lätt undertoning av desperation, haha. När jag skickas vidare till Bobbys blogg möts jag av min text på det första inlägget och ser snart att den första av de fem uttagna kommentarerna som postats blir segraren.

Snabbt och lite darrigt har jag nu både postat en kommentar och skickat ett mejl. Nu hoppas jag verkligen bara att jag var först! Håll en tumme :-)

Kommentarer
Postat av: Therese

håller tummarna ;)

2009-09-20 @ 21:05:05
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Ooooh, spännande!!

Håller såklart tummarna!



Kram

2009-09-21 @ 10:19:18
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0