Ställer in mig på helg

Bild tagen i juli

 

God morgon,

Jag har sovit i en djupare dvala och vaknade upp för drygt en timme sedan, lika ilsk och förrvirrad som en björn som precis blivit väckt ur sin ide. Jag var helt övertygad om att det var fredag eller lördag idag, och till min stora besvikelse är det bara torsdag!

Nåväl, jag längtar till i helgen för då kommer paps & co upp från Sthlm för att fira farmors 80-års dag. Det är alltid lika mysigt att packa weekendväskan och åka till släktingarna i en närliggande stad. Sedan består helgen av massa god mat, gott sällskap och en hel del ledig tid. Har jag lite tur med mig så jobbar jag inte mer än två eller tre dagar nästa vecka, sen mot veckoslutet planerar jag att ta ledigt och besöka Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0