Monday


Pust, då var måndagen äntligen övervunnen
och det är med tunga ögonlock som jag måste anse mig besegrad av min egen trötthet. Mitt mål idag var att plugga kemi och se Roasted, Toasted (eller vad det nya programmet nu heter)..


Pluggningen gick åt skogen och då mina ögonlock väger bly måste nog tv-tittandet också väljas bort. Jag är verkligen så fantastiskt trött nu för tiden! I mitt huvud snurrar en hel del tankar, men en av de mer bestående funderingarna som ständigt besöker mitt huvud är längtan efter semester. Jag tillbringade en alltför lång stund idag med att tänka på när jag egentligen var "ledig" senast. Efter en rätt lång betänketid slog det mig att jag inte varit ledig mer än två veckor sedan två och ett halvt år sedan. Annars har jag som mest haft en eller två veckors semester kombinerat med plugg eller renovering. Egentligen är det inte så konstigt varför jag då känner att jag går på sparlåga..


Nåväl, jag ska undersöka om det är möjligt att få en veckas semester
. Går planerna i lås blir det ett besök i Hufvudstaden inom en snar framtid och då skulle det onekligen vara bekvämt att kunna vara borta nio dagar. Då kan nog både IKEA, shopping, skärgårdshäng och ett antal andra saker strykas från listan. Gud, jag skulle verkligen behöva någon eller något som väcker mig ur den vinterlånga dvala jag är på väg in i..


Kommentarer
Postat av: Therese

wake up ;)

2009-09-07 @ 23:09:41
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0