Vad tror du?

God morgon,

Jag hade en kaotisk gårdag. Jag varken kan eller ska skriva någonting om vad som hände, men jag kan säga så mycket att det berör företaget jag arbetar för och dess VD. Summa summarum har vi än så länge bara blivit verbalt attackerade, men det har framkommit viss hot. Jag måste nu låsa dörren och den här veckan kommer gå åt att kontakta jurister, poliser med flera för att diskutera fortskridningen. Huvva, en del människor förstår man sig inte på!

Till någonting annat.. vi skulle kakla igår vilket gick åt skogen. Det här med eluttag och borrning för elkablar är nog någonting som vi får inse att vi inte behärskar. Förhoppningsvis får vi leja bort skiten redan i veckan för jag orkar inte längre bo i ett renoveringskaos. Kaklet med all dess tillbehör är i alla fall inköpt och som jag skrev tidigare så är färgen vit och storleken 10 x 30 cm. Jag har varit helt övertygad om att det blir snyggast att man sätter dem omlott, men efter lite googling efter kakelmönster av just detta mått och kulör är jag inte lika säker längre. Vad tror ni? Blir det bäst att sätta plattorna omlott eller ska de sitta "packade" vid varandra?

* Googlad bild på kök med kakel som sitter "packat"/bredvid varandra.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Men kära du, vad jobbar du på för ställe? Den där människan verkar ju inte frisk på en fläck.

2009-09-09 @ 08:35:38
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Therese

oj lät inte roligt med vdn? huvva!



jag tror på omlott angående kaklet ;)

2009-09-09 @ 11:18:15
URL: http://tezzybump.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gör som på bilden. Vi hade exakt de kaklet i vårt förra hem och det är finare när det inte är förskjutet ;)



Stor kram

2009-09-10 @ 11:55:05
URL: http://mittnyahem.blogg.se/
Postat av: Anna Söderberg

Jag tycker absolut att det är snyggast om kakelplattor sitter som på bilden, inte som "tegel" (omlott).



Vad fin du var med ansiktsmasken :)



Kram

2009-09-18 @ 09:45:38
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0